Απαραίτητη αναβάθμιση του Firmware όλων των Ταμειακών Μηχανών

Σύμφωνα με την δημοσίευση στο ΦΕΚ της τροποποιημένης απόφασης της ΑΑΔΕ (Α.1102/2020) που αφορά τις προδιαγραφές που θα πρέπει να έχουν οι ταμειακές μηχανές, δίνεται νέα παράταση για την εγκατάσταση ταμειακών που συνδέονται με το σύστημα TAXIS.

Κρίθηκε αναγκαίο να δωθεί περισσότερος χρόνος στις επιχειρήσεις ως διευκόλυνση μετά την περιπέτεια του κορωνοϊού στην χώρα μας. Πλέον οι επιχειρήσεις μπορούν μέχρι τις 31/07/2020 από τις αρχές ιουνίου που ήταν η παλιά καταληκτική ημερομηνία να αναβαθμίσουν το λογισμικό των Φορολογικών Ηλεκτρονικών Μηχανισμών (Φορολογικών Ταμειακών Μηχανών, ΑΔΗΜΕ, ΕΑΦΔΣΣ, ΑΔΗΜΕ ταξίμετρου) που αφορούν το πρωτόκολλο επικοινωνίας και κρυπτογράφησης για την διαβίβαση των δεδομένων τους στο πληροφοριακό σύστημα ΦΗΜ. Η παράταση αυτή δίνεται μέσα στο ευρύτερο πλαίσιο αντιμετώπισης και περιορισμού του ιού COVID-19 στη χώρα μας.

Αναλυτικότερα η παράγραφος 6.3 της τροποποιημένης της απόφασης της ΑΑΔΕ με τίτλο “Συμπληρωματικές τεχνικές προδιαγραφές πρωτοκόλλου επικοινωνίας και κρυπτογράφησης για την διαβίβαση δεδομένων στο πληροφοριακό σύστημα των ΦΗΜ” αναφέρει:

α. Οι συμπληρωματικές τεχνικές προδιαγραφές της παρούσας απόφασης λαμβάνονται υπόψη στον εργαστηριακό έλεγχο, προκειμένου να εκδοθεί άδεια καταλληλότητας σε νέο μοντέλο ΦΗΜ.

β. Με εξαίρεση τις ΑΔΗΜΕ ταξιμέτρου, οι υπάρχοντες ενεργοί ΦΗΜ υποχρεούνται σε αναβάθμιση σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρούσα μέχρι 31/7/2020.

γ. Για την εφαρμογή της προϋπόθεσης του άρθρου 2.4. της απόφασης ΓΓΔΕ ΠΟΛ.1068/2015 (Β’497), σε σχέση με τις συμπληρωματικές τεχνικές προδιαγραφές της παρούσας απόφασης, λαμβάνονται υπόψη τόσο οι εκκρεμείς κατά την έναρξη ισχύος της παρούσας αιτήσεις κατασκευαστών νέων μοντέλων ΦΗΜ, όσο και οι κατασκευαστές για τους οποίους έχουν ήδη εγκριθεί ή εγκρίνονται αναβαθμισμένα μοντέλα ΦΗΜ σύμφωνα με τις προδιαγραφές της παρούσας.

δ. Με την πλήρωση της προϋπόθεσης του άρθρου 2.4. της απόφασης ΓΓΔΕ ΠΟΛ.1068/2015 (Β’497), δεν επιτρέπονται πωλήσεις μη αναβαθμισμένων ΦΗΜ, με εξαίρεση τις ΑΔΗΜΕ ταξιμέτρου».

Υπενθυμίζουμε ότι πριν την τροποποίηση της απόφασης Α.1024/2020, οι Φ.Η.Μ. θα έπρεπε να έχουν αναβαθμιστεί μέχρι τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου (6.6.2020).

Νόμος για Απόσυρση Ταμειακών Μηχανών 2020

Σύμφωνα με απόφαση της Ανεξάρτητης αρχής δημοσίων εσόδων δίνεται παράταση στις εταιρείες που δεν έχουν αποσύρει τις ταμειακές μηχανές οι οποίες δεν συνδέονται online με το Taxisnet. Η καταληκτική ημερομηνία για την απόσυρση των ταμειακών είναι η 31η Δεκεμβρίου 2020.

Υπενθυμίζεται ότι η πρηγούμενη ημερομηνία ήταν στο τέλος Μαϊου. Ωστόσο οι συνθήκες που διαμορφώθηκαν με την πανδημία του κορωνοϊού οδήγησαν στην απόφαση να δωθεί η απαραίτητη παράταση ώστε πλέον οι επιχειρήσεις να προμηθευτούν νέες, σύχρονες ταμειακές μηχανές που θα συνδέονται ηλεκτρονικά με την ΑΑΔΕ.

Οι δυνατότητες των νέων ταμειακών μηχανών επιτρέπουν την σύνδεση τους ακόμα και ανά λεπτό με το Taxis. Στόχος αυτής τη σύνδεσης είναι η άμεση αποστολή των δεδομένων που έχει μια απόδειξη όταν εκδίδεται.

Με αυτό τον τρόπο θα επικυρώνεται η ταύτιση της απόδειξης που εκδίδει η επιχείρηση με εκείνη που έχει καταχωρηθεί στα ηλεκτρονικά βιβλία. Κάτι τέτοιο θα επιτυγχάνεται με τον μοναδικό κωδικό QR που θα βρίσκεται σε κάθε απόδειξη που εκδίδεται, έτσι θα εξασφαλίζεται η εγκυρότητα, η μοναδικότητα αλλά και η προέλευση της κάθε απόδειξης ξεχωριστά.

Εμείς στην ΤΑΜΕΙΑΚΗ Ε.Π.Ε. είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε πως μπορούμε να σας ενημερώσουμε για την συμβατότητα της παλαιάς σας ταμειακής μηχανής χωρίς κανένα κόστος και σας ενημερώσουμε για τις προσφορές στις νέες ενημερωμένες ταμειακές μηχανές.

Επιστροφές- Ακυρώσεις

Επιστροφές – Ακυρώσεις

Εάν επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας θα επικοινωνήσετε με τον/την Υπεύθυνο ηλεκτρονικού καταστήματος στο τηλέφωνο 2107560230 ή θα στείλετε email στο [email protected] για την ακύρωσή της. Σε περίπτωση που έχουν ήδη αποσταλεί τα προϊόντα, θα πρέπει να μην αποδεχθείτε την παραλαβή αυτών, έτσι ώστε να επιστραφούν στην εταιρεία.

Εάν διαπιστώσετε ότι το προϊόν δεν είναι αυτό που επιθυμείτε  η εταιρεία μας, σας δίνει την δυνατότητα να το επιστρέψετε σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αποστολής του και μόνο στην περίπτωση που είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση. Σε περίπτωση χρήσης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής του συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή. Αν η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αποστολής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η TΑΜΕΙΑΚΗ Ε.Π.Ε. έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα.

Σε περίπτωση όπου έχετε αγοράσει φορολογική ταμειακή μηχανή, φορολογικό μηχανισμό τύπου  Α & Β (ΕΑΦΔΣΣ) η (ΑΔΗΜΕ) φορολογικό μηχανισμό,  επιστροφές σε αυτά τα προϊόντα δεν γίνονται, διότι πρόκειται για φορολογικά στοιχειά όπου αφορούν την εταιρία σας και δεν ακυρώνονται σε καμιά περίπτωση. 

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα πληρωμής (αντικαταβολή, ταχυμεταφορά και τραπεζικά έξοδα εμβασμάτων) επιβαρύνουν τον πελάτη.

Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη με το ποσό των 4€ χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τη speedex ή τα ΕΛΤΑ courier δηλώνοντας “χρέωση παραλήπτη”.
Το ποσό δεν καταβάλλεται στον courier, αλλά προστίθεται στην επόμενη αγορά.

Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο διαχείρισης του ηλεκτρονικού καταστήματος. Στην συνέχεια έχετε τη δυνατότητα:

  1. Να πραγματοποιήσετε την αλλαγή στο ιδιόκτητο καταστήματα ΤΑΜΕΙΑΚΗ Ε.Π.Ε.  σε ώρες καταστήματος λειτουργίας της επιχείρισης .
  2. Να πραγματοποιήσετε αλλαγή του προϊόντος μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Αφού επικοινωνήσετε μαζί μας, πραγματοποιήστε την νέα παραγγελία σας τοποθετώντας ως τρόπο πληρωμής «Επιστροφή» και την προσθήκη της λέξης «ΑΛΛΑΓΗ» στα σχόλια. Στην συνέχεια μας αποστέλλετε το δέμα με το προϊόν σε καινούργια κατάσταση και την απόδειξη αγοράς.

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα πληρωμής (αντικαταβολή, ταχυμεταφορά και τραπεζικά έξοδα εμβασμάτων) επιβαρύνουν τον πελάτη.

 

Λανθασμένες αποστολές

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα  Επιστροφής  μέσω email στο [email protected] που ακολουθεί εντός 3 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του Αιτήματος.

Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση.

 

Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα 6 μηνών από την πώλησή του, αναλαμβάνουμε την επιδιόρθωση ή ακόμα και την αντικατάστασή του με νέο (στην περίπτωση που δεν επιδέχεται επιδιόρθωση), χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας.

Θα πρέπει να καταχωρήσετε ένα Αίτημα  Επιστροφής μέσω email στο [email protected] , έτσι ώστε να λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/ αποζημίωσης.

Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην αντικατάσταση από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας, ή την επιστροφή ολόκληρης ή μέρους της αξίας του σε χρήματα. Το ποσό επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί υπολογίζεται στην αρχική αξία, μειωμένη κατά 10% για κάθε μήνα που έχει μεσολαβήσει από την αρχική πώληση.

 

Επιστροφή Χρημάτων / Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Εάν για οποιοδήποτε άλλο λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, θα πρέπει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής να καταχωρήσετε ένα Αίτημα στη φόρμα Επιστροφής που θα βρείτε παρακάτω, και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την έγκριση του Αιτήματος. Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, θα σας γίνει επιστροφή του συνόλου των χρημάτων που πληρώσατε. Εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει μέσω εμβάσματος σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει μόνο Online.

Τα προϊόντα και η συσκευασία θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα: Απόδειξη Λιανικής ή τιμολόγιο και όλα τα συνοδευτικά, όπως ετικέτες κλπ. Επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας

Όροι & Προϋποθέσεις

Γενικοί όροι
Το tamiaki.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης προϊόντων μέσω του Internet, της εταιρίας ΤΑΜΕΙΑΚΗ Ε.Π.Ε. που εδρεύει στη διεύθυνση ΦΙΛΟΛΑΟΥ 188 ΠΑΓΚΡΑΤΙ – 11631 ΑΘΗΝΑ .
Κύριο μέλημα της εταιρίας μας είναι η γνωστοποίηση των όρων, που διέπουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τουtamiaki.gr προς όλους εσάς τους επισκέπτες των ιστοσελίδων του και που σκοπό έχει την ενημέρωση σας για τα δικά σας δικαιώματα και υποχρεώσεις και την καλύτερη εξυπηρέτηση σας στην αναζήτηση και παραγγελία των προϊόντων από το κατάστημα της.
Διάφορα
1. Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπ’ αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
2. Ευθύνη tamiaki.gr : To tamiaki.gr δεν ευθύνεται για ζημιές που μπορεί να γίνουν κατά την μεταφορά.
3. Διαφημιστικά μηνύματα: Το tamiaki.gr παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες του να επιλέξουν την πληροφόρηση τους για τα νέα προϊόντα που διαθέτει στην αγορά και για άλλες τυχόν προσφορές, διακανονισμούς πληρωμής κλπ με την αποστολή διαφημιστικών – ενημερωτικών μηνυμάτων στην ηλεκτρονική ή ταχυδρομική τους διεύθυνση ή δια του τηλεφώνου. Το tamiaki.gr δεν θα χρησιμοποιήσει καταχρηστικά την παραπάνω υπηρεσία του. Δίδεται δε πάντοτε στους χρήστες η δυνατότητα διακοπής της λήψης διαφημιστικών μηνυμάτων.
Ισχύον Δίκαιο
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του tamiaki.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/2194) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την τεχνική υποστήριξη της Ταμειακής On Line;

“ Μέσω Viber στο 6936673238 ή τηλεφωνικώς στο 2107560230 ”


Ποσά χρόνια εγγύηση έχουν οι ταμειακές μηχανές;

“ Όλες οι ταμειακές έχουν ένα χρόνο εγγηύηση


Τι ταμειακή μηχανή να προτιμήσω για την επιχείρηση μου;
“ Ανάλογα την επιχείρηση. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 2107560230 ”


Πόσο χωρητικότητα έχει η φορολογική μνήμη σε μια ταμειακή μηχανή η έναν φορολογικό εκτυπωτή;

“ Όλες οι μνήμες έχουν χωριτικότητα για 1800 Ζ ( περίπου 5-6 χρόνια) ”


Πως μπορώ να μάθω τι χαρτοταινίες χρησιμοποιώ για την ταμειακή μου;
“ Το βιβλίο οδηγίων της ταμειακής σας αναγράφει τις διαστάσεις που χρησιμοποιεί. Διαφορετικά καλέστε μας στο 2107560230 ”


Μπορώ να αγοράσω ταμειακή μηχανή εάν δεν έχω κάνει έναρξη της επιχείρισης μου ακόμα;

Όχι δεν μπορείτε , είναι απαραίτητη η έναρξη της επιχείρησης 


Mέχρι πόσες μέρες έχω περιθώριο να δηλώσω την ταμειακή μου στην εφορία; Tι χρειάζεται να έχω μαζί μου;
Έχετε 5 ημερολογιακές ημέρες να την δηλώσετε στην εφορία, θα χρειαστεί να έχετε μαζί σας το βιβλίο συντήρησης και επισκευών της ταμειακής, τo ειδικό τιμολόγιο αγοράς και το πρώτο Ζ με τα στοιχεία σας 


Mέχρι τι ώρα είναι το κατάστημα ανοικτό;
Το κατάστημα μας είναι ανοιχτό από τις 8 το πρωί εως τις 7 το απόγευμα, καθημερινές από Δευτέρα εώς Παρασκευή. Το Σάββατο το κατάστημα είναι ανοιχτό  από τις 9 το πρωί εώς τις 2 το μεσημέρι  


Μπορώ να επικοινωνώ με την Ταμειακή οnline από όποιο μέρος του κόσμου και αν είμαι μέσω του Διαδικτύου;

Φυσικά, χρησιμοποιώντας το Viber της εταιρίας μας ” 693667328


Μπορεί η Ταμειακή να ενημερώνει τα μέλη της για οικονομικές προσφορές και νέα προϊόντα;
Υπάρχει η δυνατότητα, να ενημερωθούν τα μέλη του tamiaki.gr ή winpos.gr για προσφορές και νέα προϊόντα, αν έχουν κάνει εγγραφή στο NEWSLETTER της εταιρίας ή από την φόρμα επικοινωνίας


Μπορεί η Ταμειακή να εγκαταστήσει ολοκληρωμένα συστήματα διαχείρισης σε ξενοδοχεία χρησιμοποιόντας την ασύρματη τεχνολογία;

Η Ταμειακή μπορεί να εγκαταστήσει και να υποστηρίξει τεχνικά και συμβουλευτικά, ολοκληρωμένα συστήματα διαχείρισης, με ασύρματη τεχνολογία , σε ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφετέριες και γενικά σε χώρους μαζικής εστίασης


Εφαρμόζει η Ταμειακή κάποιο διεθνές σύστημα διαχείρισης της ποιότητας που να εγγυάτε την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών της;
Η ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΕΠΕ εφαρμόζει το διεθνές σύστημα διαχείρισης της ποιότητας ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2008


Με ποιό τρόπο το e-shop σας εξασφαλίζει την ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών;

Η ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΕΠΕ σε συνεργασία με την Alpha Bank, χρησιμοποιεί το e-Pay που σε επίπεδο ασφαλείας εγγυάται τα παρακάτω :
1. Οι πληροφορίες σχετικά με την κάρτα ( αριθμός κάρτας, CVV@, ημερομηνία λήξεως) μεταδίδονται μέσω Διαδικτύου σε κρυπτογραφημένη μορφή (128-bit encryption) και δεν είναι προσβάσιμες από τον δικτυακό τόπο.
2. Τα συστήματα και οι διαδικασίες που χρησιμοποιούνται από την Alpha Bank αποκλείουν σε τρίτους την πρόσβαση στα δεδομένα και τα πληροφοριακά συστήματά της.
3. Η ιστοσελίδα της Τράπεζας, στην οποία εισάγει τα στοιχεία της κάρτας του ο συναλλασσόμενος, φέρει ψηφιακό πιστοποιητικό για να μπορεί ο καθένας να ελέγξει τη γνησιότητα της, δηλαδή να διαπιστώσει ότι ανήκει πραγματικά στην Υπηρεσία Alpha e-Pay της Alpha Bank.
4. Η διαχείριση της Υπηρεσίας Ηλεκτρονικού Εμπορίου Alpha e-Pay γίνεται μόνο από εξουσιοδοτημένα άτομα της επιχείρησης, στους οποίους παραδίδονται μοναδικοί κωδικοί προσβάσεως (username, password).
5. Σε περίπτωση που η εκδότρια τράπεζα υποστηρίζει τη χρήση μυστικού κωδικού για την εκτέλεση 0n-line πληρωμών με κάρτα, και ο κάτοχος της κάρτας έχει παραλάβει τέτοιο κωδικό, η Υπηρεσία Ηλεκτρονικού Εμπορίου Alpha e-Pay ζητά αυτόματα από τον συναλλασσόμενο να πληκτρολογήσει τον μυστικό του κωδικό.
6. Η υπηρεσία Ηλεκτρονικού Εμπορίου Alpha e-Pay ακολουθεί τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές στον τομέα των πληρωμών για ηλεκτρονικό εμπόριο και επίσης είναι πλήρως συμβατή με τις προδιαγραφές VbV (Verified By Visa) για ασφαλείς on-line πληρωμές με κάρτα


Ρολά για τις ταμειακές μηχανές πουλάτε;
Ναι για όλους τους τύπους των ταμειακών, καθώς και όλα τα αναλώσιμα με παράδοση στο χώρο σας

Downloads

      Drivers & Tools

 

      Εταιρία 

     

       Prospectus 

 

       Winpos 

 

      Tech 

     

       myData & AAΔΕ 

Ευκαιρίες Καριέρας

Καριέρα

 

Η Ταμειακή Ε.Π.Ε. δραστηριοποιείται στον χώρο για πάνω από 30 χρόνια με επιτυχία και συνεχή ανάπτυξη. Αν ενδιαφέρεσαι να γίνεις μέλος μιας δυναμικής ομάδας που εργάζεται με κέφι, ενέργεια και δημιουργικότητα, θα χαρούμε πολύ να επικοινωνήσεις μαζί μας.
Παρακάτω μπορείς να δεις τις διαθέσιμες θέσεις που έχουν προκύψει στην εταιρεία μας. Εάν βλέπεις τη θέση που ταιριάζει στα προσόντα και στα ενδιαφέροντα σου , στείλε μας το βιογραφικό σου  στο [email protected]

Θέσεις Εργασίας

 

Service Technician (Τεχνικός)

Η ΤΑΜΕΙΑΚΗ Ε.Π.Ε. , που κατέχει ηγετική θέση στην Ελληνική αγορά Πληροφορικής εδώ και 30 χρόνια, στα πλαίσια ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της αναζητά νέα μέλη για την ομάδα της.
Αν λοιπόν θέλεις να ανήκεις στην πιο ενεργή ομάδα στο χώρο της Πληροφορικής και :
Σου αρέσει να είσαι ενεργό μέλος της ομάδας
Έχεις όρεξη και ενθουσιασμό για εργασία, τότε θα χαρούμε να λάβουμε το βιογραφικό σου για την παρακάτω Θέση

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ & ΥΠΕΘΥΝΟΤΗΤΕΣ
Επιδιορθώνει/Επισκευάζει βλάβες Hardware και Software ( Point of Sale, Thermal Printer, PDA, Ταμειακών Μηχανών, Φορολογικών Μηχανισμών κλπ) εντός εταιρίας
Προετοιμασία εγκαταστάσεων ολοκληρωμένων λύσεων εντός εταιρίας και παράδοση και εγκατάσταση στον χώρο του πελάτη
Διάγνωση, επίλυση, και αναφορά τεχνικών θεμάτων (τηλεφωνικές κλήσεις)
Καταγραφή και παρακολούθηση της λειτουργικότητας των προϊόντων της εταιρείας
Παρουσιάζει αποτελεσματικά τις υπηρεσίες σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη
Διαχειρίζεται τις αντιρρήσεις των πελατών με αποτελεσματικότητα
Βοηθά και εκπαιδεύει νέους συναδέλφους στα προϊόντα και τις διαδικασίες της εταιρίας
Επικοινωνεί με τις συνεργαζόμενες Εταιρείες για τεχνικά θέματα

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
Καλή  γνώση της αγγλικής γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS EXCEL
Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση άνω των 2 ετών
Οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες και ομαδικό πνεύμα εργασίας
Μεθοδικότητα και επαγγελματική προσέγγιση κατά τη διεκπεραίωση των προβλημάτων που του ανατίθενται
Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
Κάτοχος αδείας οδήγησης IX / δυνατότητα ταξιδιών

Γνώση

Άριστη γνώση διάγνωσης και επίλυσης βλαβών καθώς και συναρμολόγησης και αποσυναρμολόγησης επιτραπέζιων και φορητών υπολογιστών
Φορολογικοί Μηχανισμοί ΕΑΦΔΣΣ & ΑΔΗΜΕ
Γνώσεις επάνω στις ταμειακές μηχανές
Επισκευές PDA – Φορητών Τερματικών
Γνώση επάνω σε εμπορικά προγράμματα & erp (mini erp)

Καλή γνώση διάγνωσης και επισκευής Tablet και λογισμικού Android
Καλή γνώση λειτουργικών συστημάτων, λογισμικού πακέτου εφαρμογών Office και υπηρεσιών δικτύου LAN – WAN
Καλή γνώση λειτουργικού Windows Linux & Android
Άριστη τεχνική κατάρτιση σε προϊόντα, υπηρεσίες και λύσεις πληροφορικής (erp συστημάτων / πληροφοριακών συστημάτων / δικτύων / server)
Άριστες επικοινωνιακές δυνατότητες σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο
Προθυμία, υπευθυνότητα, επαγγελματισμός
Επιθυμία απόκτησης νέων γνώσεων
Προσανατολισμό στο ποιοτικό αποτέλεσμα

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
Ικανοποιητικό πακέτο παροχών και πρόσθετο bonus
Σταθερό κι οργανωμένο εργασιακό περιβάλλον
Κινητό τηλέφωνο, αυτοκίνητο και έξοδα μετακίνησης
Συνεχή εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής εκπαίδευσης

Για όλα τα Βιογραφικά θα τηρηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία από τον Γ.Κ.Π.Δ. ,τον οποίο τηρεί η εταιρεία.
Θα απαντηθούν μόνο οι υποψηφιότητες που πληρούν τις προϋποθέσεις.

Μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας στο [email protected] 

Administrative Assistant/ Receptionist / Front Desk Admin 

Η ΤΑΜΕΙΑΚΗ Ε.Π.Ε. , που κατέχει ηγετική θέση στην Ελληνική αγορά Πληροφορικής εδώ και 30 χρόνια, στα πλαίσια ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της αναζητά νέα μέλη για την ομάδα της.
Αν λοιπόν θέλεις να ανήκεις στην πιο ενεργή ομάδα στο χώρο της Πληροφορικής και
σου αρέσει να είσαι ενεργό μέλος της ομάδας,
έχεις όρεξη και ενθουσιασμό για εργασία, τότε θα χαρούμε να λάβουμε το βιογραφικό σου για την παρακάτω θέση

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ & ΥΠΕΘΥΝΟΤΗΤΕΣ

Γενική οργάνωση και συντονισμός των καθημερινών αρμοδιοτήτων του γραφείου
Διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρίας και απάντηση εισερχόμενων κλήσεων και e-mails
Διαχείριση και εξυπηρέτηση των πελατών με διακριτικότητα, ευγένεια και αποτελεσματικότητα
Καθήκοντα υποδοχής όπως καλωσόρισμα των επισκεπτών και ενημέρωση των σχετικών ατόμων
Αρχειοθέτηση εγγράφων και εφαρμογή συστημάτων διοικητικού περιεχομένου
Προετοιμασία εταιρικών παρουσιάσεων και διάφορων ειδών reports
Υποστήριξη στην κάλυψη αναγκών των πελατών και των στελεχών της εταιρίας
Ανάληψη συγκεκριμένων καθηκόντων με την εντολή της διοίκησης και τήρηση του εκάστοτε χρονοδιαγράμματος
Οργάνωση και συντονισμός των καθημερινών επαγγελματικών συναντήσεων των στελεχών
Συντονισμός και παροχή υποστήριξης σχετικά με τα διάφορα meetings και εκδηλώσεις
Διατήρηση του αρχείου των εργαζόμενων
Διαχείριση και παραλαβή των παραγγελιών της εταιρίας
Οργάνωση και συντονισμός των επαγγελματικών ταξιδιών των στελεχών
Παραλαβή της αλληλογραφίας της εταιρίας και διανομή στα στελέχη της εταιρίας
Τήρηση των εταιρικών πολιτικών και διαδικασιών και ανανέωση όποτε αυτό κρίνεται απαραίτητο
Συνεργασία με τα στελέχη του γραφείου με στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών
Υποστήριξη σε διάφορα events εντός και εκτός εταιρίας

Έκδοση παραστατικών

Οργάνωση εργασιών μεταξύ των συνεργατών

Σύνταξη οικονομικών προσφορών

Έλεγχος και προγραμματισμός εισπράξεων

 

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

Καλή  γνώση της αγγλικής γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS EXCEL
Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση άνω των 2 ετών
Οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες και ομαδικό πνεύμα εργασίας
Μεθοδικότητα και επαγγελματική προσέγγιση κατά τη διεκπεραίωση των προβλημάτων που του ανατίθενται
Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις

Απόφοιτη ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ τεχνικής ή οικονομικής κατεύθυνσης

Αναπτυγμένες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες.

Δυναμικότητα και ικανότητες οργάνωσης, ελέγχου & ανάληψης πρωτοβουλιών.

Διαχείριση emails

Ανεπτυγμένη ικανότητα διαχείρισης χρόνου, επικοινωνίας, οργάνωσης

Ακεραιότητα, υπευθυνότητα και εχεμύθεια

 

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
Ικανοποιητικό πακέτο παροχών και πρόσθετο bonus
Σταθερό κι οργανωμένο εργασιακό περιβάλλον
Συνεχή εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής εκπαίδευσης

Σταθερός μηνιαίος μισθός

Ασφάλιση

Περιγραφή Θέσης Εργασίας
Full-time απασχόληση

 

Για όλα τα Βιογραφικά θα τηρηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία από τον Γ.Κ.Π.Δ. ,τον οποίο τηρεί η εταιρεία.
Θα απαντηθούν μόνο οι υποψηφιότητες που πληρούν τις προϋποθέσεις.

Μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας στο [email protected] 

Πληροφορίες Παράδοσης

Κόστος παράδοσης

H Tαμειακή Ε.Π.Ε. προσφέρει παράδοση σε όλες τις παραγγελίες του ηλεκτρονικού καταστήματος www.winpos.gr,
με χρέωση του πελάτη (εκτός από αντικατάσταση προϊόντος  η επισκευή ).

Τρόπος παράδοσης

Ο τρόπος παράδοσης των προϊόντων της παραγγελίας σας, που πραγματοποιείται μόνο εντός του Ελλαδικού χώρου, είναι μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) η   με πρακτορείο μεταφορών (της επιλογή σας)  για περιοχές έκτος αττικής,  για περιοχές εντός Αττικής η εταιρία μας καλύπτει την παράδοση στην εταιρία σας, η όπου   εσείς επιθυμητέ με επαγγελματικό όχημα .
Τέλος η παράδοση μπορεί να γίνει και από την εταιρία μας οποιαδήποτε στιγμή.

Τρόποι πληρωμής
Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας
Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΤΑΜΕΙΑΚΗ Ε.Π.Ε. δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Visa & Mastercard
Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα γίνονται σε ασφαλές περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας και προστατεύονται από συστήματα online ασφαλείας τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.Το κατάστημα μας δεν κρατάει τον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας για λόγους ασφάλειας. Όλη η συναλλαγή λαμβάνει χώρα στο ασφαλές site της Εθνικής Τράπεζας.Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήστε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας, τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο.Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή): Πληρώστε τον υπάλληλο της εταιρίας μας ή της εταιρείας ταχυμεταφοράς, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας ή στο ταχυδρομείο.Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστεALPHA BANK 

Αρ. Λογαριασμού: 363002320000107

IBAN No: GR 9101403630363002320000107

Δικαιούχος: ΤΑΜΕΙΑΚΗ Ε.Π.Ε.

ΕURO BANK

Αρ. Λογαριασμού: 00260035140200406054

IBAN No: GR9502600350000140200406054

Δικαιούχος: ΤΑΜΕΙΑΚΗ Ε.Π.Ε.

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ 

Αρ. Λογαριασμού: 11547036852

IBAN No: GR6801101150000011547036852

Δικαιούχος: ΤΑΜΕΙΑΚΗ Ε.Π.Ε.

ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΤΡΑΠΕΖΑ 

Αρ. Λογαριασμού: 5040017092189

IBAN No: GR7001720400005040017092189

Δικαιούχος: ΤΑΜΕΙΑΚΗ Ε.Π.Ε.

Για άλλο λογαριασμό όπως Εθνική Τράπεζα, Πειραιώς και Eurοbank  επικοινωνίστε μαζί μας για να σας δώσουμε τον Αρ. Λογαριασμού μας.

και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής μέσο Viber στο 6936673238. Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, θα σας αποστείλουμε την παραγγελία σας.

Αποστολή παραγγελίας
Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • ΕΛΤΑ
  • ΑCS , Γενική, Speedex Courier με Αντικαταβολή
  • ΑCS, Γενική, Speedex Courier  με πιστωτική κάρτα
  • Αποστολή με αυτοκίνητο της εταιρείας (Iσχύει για παραγγελίες μεγαλύτερες από 50€ εντός Αττικής)
  • Παραλαβή από το κατάστημα μας ( ΦΙΛΟΛΑΟΥ 188 ΠΑΓΚΡΑΤΙ ) .

 

Χρόνος παράδοσης

Τα προϊόντα αποστέλλονται στη διεύθυνση που δηλώσατε  εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις περιοχές εκτός αττικής, για τις περιοχές της αττικής η παράδοση γίνεται αυθημερόν (κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη).
Οι παραγγελίες εκτελούνται μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ – 17:00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.
Σε περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης, πραγματοποιείται επικοινωνία μέσω τηλεφώνου +30 210 75 60 230  ή και e-mail [email protected] από την εταιρία μας.

Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Ασφάλεια
Πολιτική του winpos.gr. για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στο Internet
Το winpos.gr δεσμεύεται να σέβεται και να προστατεύει το δικαίωμά σας για προστασία του απόρρητου της σύνδεσής σας.
Το winpos.gr δεν πουλά, ενοικιάζει, ή καθ’ οποιονδήποτε άλλον τρόπο παραχωρεί προσωπικά στοιχεία που υποβάλλονται από επισκέπτες του site μας προς οποιοδήποτε τρίτο μέρος. Ως τέτοια στοιχεία εννοούμε το όνομα, την διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου και fax, καθώς και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail address). Οι πληροφορίες αυτές δεν πρόκειται επ’ ουδενί να χρησιμοποιηθούν για άμεσες πωλήσεις ή ανεπιθύμητη συνέχεια της επικοινωνίας, εκτός εάν σας έχουμε προηγουμένως ενημερώσει για την πιθανή αυτή χρήση και εσείς μας έχετε παράσχει την εκπεφρασμένη σας άδεια όταν τις υποβάλλεται. Εάν έχει την άδειά σας, winpos.gr  πρόκειται να χρησιμοποιήσει αυτές τις πληροφορίες για:
– Να σας αποστέλλει έντυπα ή άλλη αλληλογραφία
– Να σας αποστέλλει ηλεκτρονικώς δελτία τύπου ή άλλες ανακοινώσεις
– Να σας παραδίδει προϊόντα ή βραβεία
Το winpos.gr κάνει χρήση απρόσωπων στατιστικών δεδομένων (τύπο browser, γεωγραφική τοποθεσία) με σκοπό την βελτιστοποίηση του site, ως μέρος της διαρκούς διαδικασίας εσωτερικής αναθεώρησης και, γενικότερα, με σκοπό να γνωρίσουμε καλύτερα τους καταναλωτές των προϊόντων μας. Το winpos.gr δεν πρόκειται να κοινοποιήσει τις πληροφορίες αυτές σε τρίτο μέρος.
Τα στοιχεία αυτά πρόκειται να χρησιμοποιηθούν μόνον για τους ως άνω εκπεφρασμένους σκοπούς και δεν θα χρησιμοποιηθούν για ανεπιθύμητη επικοινωνία, εκτός εάν μας παράσχετε την άδειά σας.
Συνιστούμε σε παιδιά και νέους ηλικίας κάτω των 16 να λαμβάνουν την άδεια των γονέων τους πριν υποβάλλουν προσωπικά τους στοιχεία στο web site winpos.gr.
Ασφάλεια – Προστασία των συναλλαγών
Το site winpos.gr έχει μέτρα ασφαλείας για προστασία από απώλεια, κατάχρηση και αλλοίωση της πληροφορίας.
Οι servers μας είναι τοποθετημένοι σε ειδικό μέρος που φυλάσσεται 24 ώρες το 24ώρο και το μέρος για τις συναλλαγές χρησιμοποιεί firewall και πρωτόκολλο SSL, με κρυπτογράφηση 128 bit (την πιο ισχυρή σήμερα), για ασφαλείς on-line εμπορικές συναλλαγές.
Αυτόματα Καταγεγραμμένες Πληροφορίες
Ο web server μας καταγράφει αυτόματα κάποιες πληροφορίες για να μας βοηθάει να διαγνώσουμε προβλήματα, να διαχειριζόμαστε το Web site και να συλλέγουμε ευρύτερες δημογραφικές πληροφορίες. Οι πληροφορίες αυτές είναι ανώνυμες (δεν είναι προσωπικά προσδιορίσιμες) και περιέχουν τα domain names και/ή τις I.P. διευθύνσεις των browsers που επισκέπτονται το site μας, την ημέρα και ώρα που έγινε η επίσκεψη και άλλες μη-προσωπικά προσδιορίσιμες πληροφορίες.
Cookies
Cookie είναι ένα μικρό κομμάτι δεδομένων που αποστέλλεται στον browser σας από ένα web server και αποθηκεύεται στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή σας. Τα cookies δεν προκαλούν ζημιά στο σύστημά σας και δεν πλήττουν τη λειτουργικότητά του καθ’ οποιονδήποτε τρόπο. Τα cookies καθιστούν επίσης την πλοήγηση στο web ευκολότερη για σας, αποθηκεύοντας τις ρυθμίσεις σας.
Το web site μας χρησιμοποιεί cookies για να παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες και περιεχόμενο που να καλύπτει τα ενδιαφέροντα σας. Τα cookies μας δεν περιέχουν προσωπικά προσδιορίσιμες πληροφορίες. Οι περισσότεροι browsers αυτόματα δέχονται τα cookies, αλλά συνήθως μπορείτε να ρυθμίσετε τον browser σας να το αποτρέπει. Ακόμα και χωρίς cookie μπορείτε να χρησιμοποιείτε τα περισσότερα χαρακτηριστικά στο site μας, ωστόσο θα χρειαστεί να έχετε ενεργοποιημένα τα cookies για να χρησιμοποιήσετε την δυνατότητα on line αγορών.
Κωδικός / λογαριασμός ασφαλείας
Είστε υπεύθυνοι για τη διατήρηση της εμπιστευτικότητας του κωδικού πρόσβασης και του λογαριασμού σας και για όλες τις δραστηριότητες που εμφανίζονται στο λογαριασμό σας. Η ΤΑΜΕΙΑΚΗ Ε.Π.Ε. δεν ευθύνεται έναντι οποιουδήποτε προσώπου για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά που μπορεί να προκύψουν, ως αποτέλεσμα οποιασδήποτε παράλειψης εκ μέρους σας για την προστασία κωδικού πρόσβασης ή του λογαριασμού σας
Προσωπικά δεδομένα
Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της μεταξύ μας συνδιαλλαγής είναι η εκ μέρους σας γνωστοποίηση κάποιων προσωπικών σας στοιχείων. Κατά τη διάρκεια μιας παραγγελίας, θα σας ζητηθεί το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, η διεύθυνση στην οποία θέλετε να αποσταλούν τα πωλούμενα προϊόντα, τον αριθμό του σταθερού σας τηλεφώνου (ή όποιο άλλο τηλέφωνο θέλετε το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας), την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail address) κ.λπ. και στην περίπτωση που επιλέξετε οι πληρωμές σας να γίνονται μέσω πιστωτικής κάρτας και τον αριθμό και την ημερομηνία λήξεως της.
Η εταιρία και το winpos.gr , υπακούoντας πιστά στις αρχές της προστασίας των προσωπικών δεδομένων που προβλέπονται από τους σχετικούς νόμους και διεθνείς συμβάσεις δεν πρόκειται να προβούν σε οποιαδήποτε αθέμιτη και χωρίς την προηγούμενη έγκρισή σας χρήση.
Το winpos.gr με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει, δημοσιοποιεί, πωλεί, ανταλλάσσει τα προσωπικά στοιχεία και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Εξαιρετικά μπορεί να δημοσιοποιηθούν προσωπικά σας στοιχεία από την εταιρία, τηρουμένης πάντα της προβλεπόμενης από το νόμο διαδικασίας όταν τούτο επιβάλλεται από Δημόσια Αρχή, δικαστήριο κλπ.
Το winpos.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματος του να ενημερώνει τους προμηθευτές του με στατιστικές καταστάσεις πωλήσεων, οι οποίες όμως σε καμία περίπτωση δεν θα περιέχουν προσωπικά στοιχεία που μπορεί να οδηγήσουν σε αναγνώριση ατόμων.
Επίσης μπορείτε οποτεδήποτε να προβείτε εφόσον υπάρχει λόγος στην αλλαγή των προσωπικών στοιχείων που μας έχετε γνωστοποιήσει με τη συμπλήρωση της σχετικής ηλεκτρονικής φόρμας.
Εγγυήσεις – Επιστροφές
Ισχύουν οι εγγυήσεις που δίνουν οι εξουσιοδοτημένοι εισαγωγείς των προϊόντων στην Ελλάδα.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, και εντός 1 (μίας) εβδομάδας από την τιμολόγησή του, μετά από τηλεφωνική συνεννόηση. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.