Digital Signage Display – Ψηφιακή Σήμανση
Τι είναι το Digital Signage η αλλιώς Ψηφιακή Σήμανση
Η Ψηφιακή Σήμανση – Digital Signage είναι ένας τρόπος προώθησης που έχει κατακτήσει όλο τον κόσμο. Πρόκειται για μια διαφημιστική και ενημερωτική μέθοδο που χρησιμοποιεί από απλές τηλεοράσεις μέχρι και πολλαπλές οθόνες υψηλής ευκρίνειας σε διάφορους σχηματισμούς και μεγέθη (video wall).
Οι οθόνες αυτές αναπαράγουν οπτικοακουστικό υλικό που είτε διαφημίζει προϊόντα και υπηρεσίες είτε ενημερώνει τους πελάτες για προσφορές ή τα εταιρικά νέα.
Μια πολύ σημαντική δουλειά της Ψηφιακής Σήμανσης είναι να ενημερώνει τους καταναλωτές για την τιμή, την ποιότητα ή και τη χρησιμότητα ενός προϊόντος στο σημαντικότερο σημείο – εκεί που αυτό πωλείται.
Μια διαφήμιση για ένα σαμπουάν είναι σημαντική όταν γίνεται στην τηλεόραση αλλά σημαντικότερη όταν γίνεται μόλις μερικά δευτερόλεπτα πριν ο καταναλωτής μπει στην διαδικασία να αποφασίσει αν θα αγοράσει το προϊόν ή όχι.
Το ίδιο συμβαίνει με δεκάδες άλλα προϊόντα. Ακόμα και οι καθημερινοί θαμώνες ενός Lunch Café που γνωρίζουν όλα τα προϊόντα που αυτό προσφέρει, χρειάζονται συνήθως την εικόνα ή λίγο υποβοήθηση με μια προσφορά ημέρας που θα τους «δημιουργήσει» την όρεξη για να τα παραγγείλουν. Δεν υπάρχει τίποτα αποτελεσματικότερο από το να δουν το λαχταριστό Club Sandwich μπροστά τους και πόσο μάλλον με… μια παγωμένη μπίρα σε προσφορά.
Μια επιχείρηση όμως έχει συνήθως περισσότερα από ένα προϊόντα και σίγουρα περισσότερες από μια προσφορές.
Μέχρι σήμερα οι τυπωμένες αφίσες έκαναν αυτή τη δουλειά αλλά εκτός του ότι ήταν δαπανηρές δεν επέτρεπαν ούτε την ταυτόχρονη διαφήμιση πολλών προϊόντων ούτε τη συνεχή ανανέωση των προσφορών ώστε να μην μετατρέπονται από προσφορές σε «κεκτημένη» έκπτωση στα μάτια του πελάτη.
Για να γίνει κάτι τέτοιο με απλές αφίσες θα χρειαστεί η κάλυψη μεγάλου χώρου και το ξόδεμα αρκετών χρημάτων, καθιστώντας παράλληλα την ενέργεια κακόγουστη και αναποτελεσματική.
Γιατί να επιλέξετε μια λύση σαν τα Digital Signage ;
Είναι ένας έξυπνος τρόπος, να προωθήσετε ή να διαφημίσετε το προϊόν και την επιχείρησή σας. Πώς; Μέσα από μία τηλεόραση ή πολλαπλές οθόνες υψηλής ανάλυσης, τοποθετημένες με διάφορους τρόπους (video wall).
Ψηφιακή σήμανση και παροχή υπηρεσιών
Στη σύγχρονη εποχή, είναι πολύ σημαντικό να παρέχετε άμεσα πληροφορίες για τις υπηρεσίες που μπορεί να παρέχει η επιχείρησή σας όπως είναι, για παράδειγμα, μια ξενοδοχειακή μονάδα. Ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει μια ψηφιακή σήμανση για να μάθει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες που μπορεί να κάνει εντός ή εκτός καταλύματος, ή σχετικά με σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος όπως τοπικές αγορές, μνημεία, ή αξιοθέατα.
Χαρίστε στους πελάτες σας μια μοναδική, διαδραστική εμπειρία
Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα στις οθόνες ψηφιακής σήμανσης είναι η διαδραστικότητα. Στοιχείο που το συναντάμε καθημερινά, αφού το διαδίκτυο είναι ένα διαδραστικό μέσο. Συνεπώς, ο καταναλωτής είναι ήδη εξοικειωμένος και θα εκτιμήσει το “interactivity” που προσφέρουν οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης.
Οι επιλογές είναι πολλές, ώστε να καλύπτονται διαφορετικές ανάγκες. Ενδεικτικά, θα συναντήσετε οθόνες ψηφιακής σήμανσης που είναι ιδανικές για καταστήματα ρούχων και αξεσουάρ. Οι συγκεκριμένες οθόνες συνδυάζουν τη δύναμη και την εμβέλεια της ψηφιακής σήμανσης με την οπτική διαύγεια ενός καθρέπτη. Παρέχουν μια πιο ρεαλιστική και ολοκληρωμένη εικόνα του προϊόντος. Συνήθως διαθέτουν μια πολωμένη επικάλυψη φιλμ, παρέχοντας εξαιρετική διαπερατότητα και προηγμένη ανάκλαση, που μειώνουν την απόσπαση της προσοχής. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν σαφέστερο και πιο ζωντανό περιεχόμενο, ενώ ταυτόχρονα απολαμβάνουν καλύτερη ορατότητα καθρέφτη.
Τα πλεονεκτήματα για την επιχείρηση
Είναι δεδομένο πως η τεχνολογία θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να παραμείνουν στο «παιχνίδι» σε σχέση με τους ανταγωνιστές – εξοικονομεί χρόνο και πόρους, σε σύγκριση με τις εκτυπώσεις, ενώ είναι ιδανική για την πρόκληση προσοχής. Η επιχείρηση έχει τον πλήρη έλεγχο σχετικά με το τι θα εμφανίσει στους πελάτες της, οι οποίοι θα εντυπωσιαστούν από την ψυχαγωγική και διαδραστική της διάσταση, την ίδια στιγμή που το προσωπικό των πωλήσεων και το προσωπικό του customer service θα χειρίζεται τις πλέον σημαντικές εργασίες. Το αποτέλεσμα θα είναι η επιχείρηση να μπορεί να επικεντρωθεί σε αυτό που αναμένουν οι πελάτες από την ψηφιακή διαφήμιση.
Η ψηφιακή σήμανση είναι εξαιρετικά αποτελεσματική στην παρουσίαση πληροφοριών σχετικά με το προϊόν, την τοποθεσία και άλλα δημογραφικά στοιχεία. Το περιεχόμενο μπορεί βεβαίως να τροποποιηθεί έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντα των πιθανών πελατών. Ως εκ τούτου, η επιχείρηση μπορεί να βελτιώσει τη διαφήμιση, τα μηνύματα του marketing και τη συνολική εικόνα με ψηφιακές λύσεις που επιτυγχάνουν τα εξής:
Βελτίωση retention: Από τους πελάτες που μπαίνουν σε ένα κατάστημα, οι 8 στους 10 είδαν μια σήμανση που τράβηξε την προσοχή τους. Η ψηφιακή σήμανση δεν θα αυξήσει μόνο τη δυνατότητα απομνημόνευσης των πληροφοριών του προϊόντος, αλλά θα προσφέρει και ενημερώσεις σχετικά με τις τοποθεσίες, όπως τράπεζες, ξενοδοχεία, ή χώρους εστίασης, με αποτέλεσμα οι πελάτες να είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν.
Οι high definition τηλεοράσεις και οι projectors είναι πολύ πιο αποτελεσματικά μέσα στο να προσελκύουν το βλέμμα από ό,τι η τηλεόραση, τα έντυπα ή το ραδιόφωνο. Εφόσον μάλιστα η επιχείρηση ενσωματώσει animations, online video και news feeds, δεν θα συνδεθεί απλά με τους πελάτες της, αλλά θα επηρεάσει αποτελεσματικά τις αποφάσεις αγορών τους.
Ενίσχυση του Awareness: Τα ψηφιακά μηνύματα είναι εξαιρετικά δυναμικά, από πλευράς κίνησης, κάτι που προκαλεί την προσοχή. Εφόσον η επιχείρηση κάνει τους πελάτες να δώσουν προσοχή στο μήνυμα, τότε θα έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον τους. Όσο πιο σχετικό είναι το μήνυμα, τόσο πιθανότερο είναι ο πελάτης να αναλάβει δράση και να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία. Οι περισσότεροι βλέπουν τις παραδοσιακές διαφημίσεις ως απλό θόρυβο στο παρασκήνιο, αλλά η ψηφιακή σήμανση επιτρέπει δυναμικότερο engaging.
Είτε βρίσκεται σε κάποια τράπεζα, σε έναν σταθμό τρένου ή σε αεροδρόμιο, η χρήση της ψηφιακής σήμανσης μπορεί να διασκεδάζει και ταυτόχρονα να πουλάει στους πελάτες τής επιχείρησης. Και βέβαια, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες οι τελευταίοι να θυμούνται τα μηνύματα, καθώς είναι σχεδόν βέβαιο πως εφόσον δουν ένα σχετικό προϊόν ή ψηφιακή διαφήμιση, θα αναγνωρίσουν το brand και θα αισθανθούν σιγουριά. Στην πράξη, το digital marketing έχει υπολογιστεί πως είναι 47,7% αποτελεσματικό από πλευράς brand awareness.
Αύξηση εσόδων: Έρευνες έχουν δείξει πως το digital marketing είναι υπεύθυνο για αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 31,8%, υποστηρίζοντας αύξηση της τάξης του 32,8% στους επαναλαμβανόμενους πελάτες και την κίνηση in-store. Περισσότερες πωλήσεις σημαίνουν και περισσότερα έσοδα, αλλά η κερδοφορία ενισχύεται επιπλέον από το γεγονός πως οι πελάτες τείνουν να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στα φυσικά καταστήματα. Η σημαντική αύξηση στο λεγόμενο customer retention θα βοηθήσει επιπροσθέτως στην αύξηση των κερδών.
Πρόσβαση σε ψηφιακό περιεχόμενο: Δεν υπάρχει περιορισμός σε streaming videos βασισμένων στα προϊόντα. Η ψηφιακή σήμανση μπορεί να ενσωματώσει RSS feeds, περιεχόμενο social media, ακόμα και μετεωρολογικές ενημερώσεις, ταυτόχρονα με τη διαφήμιση των προϊόντων. Ειδικότερα, τα social media εκμεταλλεύονται τις προτάσεις peer to peer που οι πελάτες εμπιστεύονται περισσότερο.
Οι πελάτες είναι πιθανότερο να εμπιστευτούν το brand και να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες. Επιπλέον, το περιεχόμενο θα μπορεί να αλλάξει άμεσα, πολλές φορές καθημερινά, προκειμένου να επικεντρωθεί σε συγκεκριμένα δημογραφικά βάσει χρόνου, εποχής ή προωθήσεις προϊόντων μικρής εμβέλειας. Δεν υπάρχουν περιορισμοί στο πόσα μηνύματα μπορούν να προωθηθούν σε καθημερινή βάση, σε πολλαπλές τοποθεσίες.
Απομακρυσμένη διαχείριση: Τα σύγχρονα συστήματα σήμανσης συνδέονται στο Internet, οπότε το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας υπολογιστής που θα δημιουργεί και θα μεταδίδει τα μηνύματα. Συνήθως χρειάζονται λίγες ώρες προκειμένου να μετατραπεί η ιδέα σε πράξη. Από την άλλη πλευρά, η έντυπη διαφήμιση χρειάζεται ακόμα και εβδομάδες για να φτάσει στον πελάτη. Επίσης, σε συγκεκριμένο χρόνο θα μπορούν να παραδοθούν πολλαπλά μηνύματα αντί ενός μόνο, διευρύνοντας το πεδίο σε ολοένα και περισσότερους πελάτες.
Προώθηση της επιχείρησης: Ανεξάρτητα από το τι πουλάει η επιχείρηση, θα μπορεί να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα των επιτευγμάτων της, μέσω videos, slideshows, animations κ.ο.κ. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να επιτευχθεί η προώθηση του brand, προκειμένου να αυξηθεί το awareness και η εμπιστοσύνη μεταξύ των πελατών.
Συλλογή δεδομένων: Η ψηφιακή σήμανση έχει ένα πρόσθετο όφελος, συγκεκριμένα τη συλλογή δεδομένων σχετικά με το πώς αντιδρούν οι πελάτες σε αυτή. Η επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα για τη δημιουργία νέων στρατηγικών marketing και να αναλύσει το πώς δουλεύουν οι τρέχουσες. Η παραδοσιακή σήμανση δεν προσέφερε κάποιον τρόπο συλλογής σημαντικών πληροφοριών και ταχείας ανταπόκρισης βάσει αυτών.
Εξοικονόμηση δαπανών: Σε αντίθεση με την παραδοσιακή σήμανση που απαιτεί πολύ χρόνο, προσπάθεια και χρήματα, η ψηφιακή σήμανση επιτυγχάνει τα ίδια με λιγότερη προσπάθεια. Ίσως απαιτήσει μόλις ένα άτομο για να κάνει τις αλλαγές. Δεν χρειάζεται ολόκληρη ομάδα και νέο σετ υλικών για να ολοκληρωθεί η προσπάθεια, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στο budget με πολλούς τρόπους.
Ξεκινήστε άμεσα, την νέα μηχανογράφηση της επιχείρησης σας.
Επιλέξτε την εταιρεία μας και θα σας προτείνουμε το κατάλληλη λύση σύμφωνα με τις ανάγκες σας.
Εμείς αναλαμβάνουμε να σας εγκαταστήσουμε το πρόγραμμα, να το παραμετροποιήσουμε και να σας εκπαιδεύσουμε.
Ζητήστε μια δωρεάν παρουσίαση στον χώρο σας και μια οικονομική προσφορά
+30 210 75 60 230 η [email protected]